Sunday, April 11, 2010

mira & aku



die aku bley kate antara kawn rapat aku yang same minat...faham aku dan mudah berkawn dengan die...baik....fikiran matang...walau pun rupe die x seperti perempuan idaman aku yg sepatutnye tinggi ala2 catherin zeta jone...rambut panjang wave hazelnut cam demi more dan mempunyai pinggul yang ala2 shakira...dan senyum manis bak rozita che' wan...tapi aku rase itu x jadi masalh...sebab die ni walupun kasar...cam laki sket...suke jerit2...over bile cerite tentang sesuatu...x malu wat bende2 yg pelik2 depan public...tapi...aku suka die...pernah terfikir yg die ni akan jadi future wife aku tapi sekarg nie aku x bersedia nak ade serious relationship ngan sape2 pon walaupun dengan die nie....tapi bg aku ciri2 dalam diri die buat aku tertarik dan aku x sanggup kehilangan si mira aslan ni....ko best mira.

1 comment: